zondag 11 november 2012

Te veel om op te noemen........

Hallo allemaal;

Hier is dan eindelijk weer een verhaaltje, sorry dat het zo lang geleden is maar we hebben het ook zo vreselijk druk gehad met poseren, vakantie vieren en noem maar op.

Laten we het eerst maar eens over de laatste weekendjes op de camping hebben. 23 Juni zijn Lijon, Johanna, Nina en Luuk bij ons op de camping geweest.

Dat was t/m het poseren erg leuk, maar daarna is Lycka heel stout geweest . Die is bovenop mij gedoken en heeft me in mijn oortjes gehapt. Ik werd toen erg boos en ben haar naar de keel gevlogen, paps kreeg ons bijna niet meer uit elkaar en onze visite is heel erg geschrokken van ons asociale gedrag. Daarna was de liefde helemaal over en hebben de baasjes ons 3 weken gescheiden. Niks aan, maar het kon niet anders, want we waren allebei schijndrachtig en dus niet helemaal ons zelf. Even dreigde onze vakantie nog in het water te vallen, maar net voordat we richting Italië gingen hebben Lycka en ik weer vrede gesloten. Eerst zijn we gezellig naar de dijk in Delfzijl geweest en hebben daar nog wat over het strand gebanjerd. Nog die zelfde week gingen we even naar opa en oma op de camping. Daar zijn we weer als vanouds rondjes wezen rennen en hebben we weer heerlijk gespeeld. Super hoor, want we hadden elkaar heel erg gemist!

Op 29 juli gingen we al vroeg met de auto en het witte huisje op wielen richting Italië. Toen we vlak bij het station in Appingedam waren stonden Lijon en Johanna ons in de stromende regen uit te zwaaien. Erg grappig om ze zo met die Nederlandse vlag te zien staan..........

Op onze eerste overnachtings camping in Duitsland hebben Lycka en ik lekker liggen rollebollen in het gras, ook kregen we ieder een heerlijke kluif omdat we zo braaf waren geweest onderweg!

De volgende dag reden we verder richting Oostenrijk om daar twee nachtjes te blijven. Naast ons stond een hele lieve Jack Russel Terrier waar we nog even mee hebben gespeeld, hij heette Joep.

Op 31 juli kwamen we aan in Levico, het weer was er zoals meestal prachtig en omdat we het een beetje warm hadden mochten we nog voordat ons huisje opgebouwd werd lekker even zwemmen!

Toen we al een paar dagen op de camping waren gingen we met z'n allen naar het vliegveld in Verona om daar opa en oma op te halen. Die kwamen 10 dagen bij ons logeren, tjonge wat waren we blij om ze te zien! Omdat er maar 1 bench naast de koffers achterin paste mocht ik lekker op schoot in de auto. Het leek wel feestweek zeg! Het allerleukste vond ik nog het tentje waar opa en oma in hebben geslapen. Voordat ze naar bed gingen mocht ik hem voorverwarmen ;-)

Het eerste tochtje dat we hebben gemaakt was naar Lago di Molveno... Lycka en ik wisten nog precies van vorig jaar waar we langs moesten om bij het water te komen. Het is er werkelijk prachtig en het water is er heerlijk!

Ook zijn we weer naar de Marmolada geweest,dat is die hele hoge berg met sneeuw. In die gondel omhoog waarin sommige mensen zitten te gillen omdat ie zo heen en weer gaat. Nou wij niet hoor, we vonden het TOP!  Wat is het jammer dat we daar niet even los mochten zeg. Want dat racen in de sneeuw vinden we helemaal te gek! Maar de baasjes vonden het niet zo'n goed idee om ons op 3265m hoogte ons gang te laten gaan.

Op een dag gingen we met z'n allen naar het meer om daar een waterfiets te huren. Nou da's toch leuk zeg! Lekker bij opa en oma achterop terwijl de baasjes trapten, goed verdeeld hè? Op een gegeven moment dook ons paps zo het water in en waren we hem kwijt. Lycka was best verdrietig toen ie niet meer boven kwam en maakte hele vreemde geluidjes. Pas toen ie weer boven water kwam was ze rustig. We hebben ook nog even met paps gezwommen in het hele diepe water, dat was super!

Sirmione is een schiereilandje in het Gardameer, daar gaan we altijd naar toe als we in Italie zijn want de baasjes vinden het ijs daar zo lekker. En natuurlijk ook omdat het er zo vreselijk gezellig is. Wij hadden het die dag een beetje warm en zijn zomaar in de plaatselijke fontein gesprongen. Dit trok  zoveel publiek dat we nu op heel wat Italiaanse fotocamera's staan ;-)

Bij ons op de camping waren weer heel wat mensen die nog nooit van een Cairn Terrier hadden gehoord. Dus hadden we erg veel bekijks en kwamen er geregeld mensen langs om ons even te aaien.
Met de kinderen op de camping hebben we heel leuk gespeeld, en na het spelen gingen we nog even met elkaar op de foto....

Na 10 dagen gezellig samen te zijn geweest gingen opa en oma weer naar huis. Op het vliegveld mochten we nog 1 keer met ze op de kiek!

Dat we echte waterratten zijn wisten de baasjes al, maar dat we ook nog kunnen surfen was voor hen weer helemaal nieuw. Kijk nu zelf hoe goed dat ging! Ook het balanceren op een luchtbed is geen enkel probleem.

Aan alle leuke dingen komt een eind, dus ook aan de vakantie. Hieronder staan nog een paar foto's van onderweg....

Omdat we het zwemmen zo gewend waren in de vakantie gingen we nog even naar de zee in Delfzijl. Na een half uurtje begon het te regenen. Mams heeft dus geen foto's van ons gemaakt. Wel is ze samen met Lycka op de foto gekomen. Mooi plaatje hè?

Toen we weer thuis waren ben ik weer met paps naar behendigheid gegaan, tjonge wat is dat leuk! 10 september heb ik mijn diploma gehaald en dus mag ik nu samen met paps iedere maandag over de toestellen etc. banjeren...... Wat een feest!

Nu vergeet ik helemaal dat we natuurlijk allebei een jaartje ouder zijn geworden en dat we dat gevierd hebben met een bezoekje aan het Schildmeer. Daar is het zo mooi, je kunt er graven met zand en natuurlijk heerlijk zwemmen!

Paps is al vanaf juli met onze tuin bezig, hij maakt het helemaal Cairnproof zodat wij niet meer kunnen graven. Wel jammer eigenlijk, maar het schijnt heel mooi te worden. Wij helpen hem mee met het zand, want dat moet eruit........allemaal!

Zo, nu zijn jullie weer allemaal op de hoogte van onze belevenissen en ga ik samen met mams en Lycka een eind wandelen.......