maandag 27 februari 2012

Al weer een maand later... (23-04-2011)

Hoi allemaal,

Hier is ie dan weer zo vlak voor Pasen………ons maandelijks verhaaltje!

We hebben weer enorm veel beleefd , ik kon haast niet wachten met vertellen. Maar omdat ons mams ruim twee weken ziek is geweest zijn we iets later dan anders.

Lycka gaat maandags met paps naar de cursus bij AHOV, dat gaat erg goed. Eerst ging ze met mams, maar doordat ze ziek werd heeft hij het overgenomen. En voor Lycka is dat ook maar beter hoor, want ons paps is veel strenger en heeft veel meer geduld!! Na zo’n uurtje cursus is Lycka bekaf, dat kun je goed zien aan de volgende foto.


Om jullie nog maar weer te laten zien dat we stapelgek op ons paps zijn (en hij op ons) :hearts: :hearts: plaats ik nog een aantal knuffelfoto’s van ons drietjes. Of zaten we nu gewoon te bedelen om een stukkie droge worst??Nou ja, het ziet er in ieder geval erg knus uit….toch????



Lycka is ook weer een klein beetje stout geweest(6) . Ze heeft namelijk
de slippers van ons mams even voorzien van een nieuw design. Ik zal maar zeggen dat ze d’r niet echt blij mee was, maar het kwaad was al weer geschied! Misschien is blauw niet echt haar kleur………


30 Maart j.l. is ons neefje Cobby Body Xabi Alonso geboren:dog: , het is zo’n lekker ding volgens zeggen. Wij hebben hem nog niet live gezien,maar al wel geroken. Mams en oma hebben namelijk al op hem en de andere Cobby Body's gepast.






Laatst hebben we meegeholpen om de vetbedden voor de benches te knippen, nou dat was een heel karwei hoor. Met een rolmaat,stift en schaar ging ons paps erop los ! Die rolmaat vond Lycka wel erg leuk, en samen hebben we op het vetbed liggen spelen en rollebollen. Paps
ging gewoon door met knippen en duwde ons alleen maar een klein beetje opzij……..Over geduld gesproken!!!!
 


Toen mams dus ziek was waren we gewoon lekker thuis en gingen we met oma of de buurvrouw(en) wandelen. Dat was erg leuk…..
Ook gingen we heerlijk knus op de bank bij haar liggen, de bank was dan ook geheel vol!




 11 April j.l. zijn er weer cairntjes geboren @ Kennel Aethelwine in Kollumerzwaag. Mama Hiske en haar ABBA kwartet maken het super goed! Voor info over deze mooie pupjes kun je even kijken op www.aethelwine.nl

Paps heeft samen met buurman Gerard de voortent etc. opgebouwd in Leek. Wij bleven thuis met mams, en dat vond ik echt heel vreemd.
Nog nooit is hij een nachtje van huis geweest, en nu had ik zijn hele kant van het bed voor mij alleen! Ik heb dus de taak van waakhond op mij genomen en gegromd bij ieder vreemd geluidje. Tot groot ongenoegen van mams!!! Toen ook de rookmelder batterijen nog leeg waren en het ding om de 20 minuten begon te piepen werd ik echt heel waaks, mopperen en blaffen dat ik deed! Ik nam mijn taak zeg maar zeer serieus en heb zo laten merken dat ons paps best een nachtje weg kan gaan hoor!

Een week later zijn we met z’n allen voor het eerst naar de camping gegaan. Lycka vond het geweldig,samen raceten we er op los. Om het witte huisie op wielen, en er zelf onder door! Alles is afgeschermd met hekjes zodat we niet kunnen ontsnappen. En tot nu toe hebben we ook nog niet de behoefte gehad om weg te lopen. Er is hier op onze plek van +/- 175 m2 genoeg te beleven zeg maar! Zo zwemmen er eendjes:duck: :duck: ,meerkoeten en vissen bij ons langs die we dan weer willen vangen. Dat lukt natuurlijk niet, maar we doen wel allerlei pogingen !


Op de foto’s kun je zien hoe we genieten van het campingleven.


We zijn om 22.00 uur s’avonds compleet afgedraaid en vinden het ook helemaal niet erg dat we dan naar bed moeten…

Vorige week hebben we een rondje in opa’s nieuwe boot gevaren, Lycka vondt het eerst wel een beetje eng in dat “Dobberende gevaarte” Maar na een tijdje kreeg ze helemaal de smaak te pakken en stond ze net als ik lekker te kijken op de punt! Na het boottochtje ben ik heerlijk in slaap gevallen en is Lycka begonnen aan haar zondaagse elf uurtje…… De foto’s zeggen genoeg geloof ik!



Vandaag hebben we voor het eerst in ons zwembadje gezwommen, en het is een geluk dat mams gelijk foto's heeft gemaakt.....Want die stoute zus van mij heeft het badje aan gort gebeten........pffff(6) (6) (6)





Wij wensen jullie hele fijne paasdagen en zijn over een tijdje weer terug met een nieuw verhaal…….


Rhaantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten