maandag 27 februari 2012

Familiebezoek en nog veel meer....... (15-02-2010)

Hoi,

De afgelopen tijd heb ik weer erg veel leuke dingen meegemaakt. Dus klim ik maar weer even in de pen(nou ja,pen!!)

Zo ben ik al weer een aantal keren bij de Puppyklas van AHOV geweest.Da's echt leuk joh,allemaal pups die maar 1 ding willen............SPELEN!!!:dog: :dog: 22 maart gaat het echte werk beginnen zeggen ze,maar dat is het nog lang niet:lol: :lol:
 



En natuurlijk gedraag ik me als fotomodel super, en als ik geen zin heb ga ik gek doen......Kijk maar:jumping: :jumping:

                                                       Mooie tandjes heb ik al hè???


En afgelopen weekend heb ik het toch druk gehad zeg. Zaterdag ging ik niet naar school ,want we zijn naar mijn familie in Nieuwediep geweest. Dat was erg leuk. Met mijn zus Milly heb ik heerlijk buiten gespeeld.Die is ook al groot hoor,en ze is heel mooi geworden.....Die lijkt precies op onze papa,en ik lijk meer op onze mama.....




Ook mijn kleine ½ broertjes en zusjes waren er nog,wat heb ik toch leuk met ze gespeeld zeg..Na alle belevenissen ben ik thuis als een roos in slaap gevallen:sleeping: :sleeping:

.

En om het weekend nog even lekker af te sluiten moest ik ineens naar de kapper,dit ging echt heel goed.Het deed geen pijn,en vooral de brokjes die ik kreeg waren erg lekker. Wel heb ik ineens een heel ander kleurtje zo zonder jas.......En de baasjes vinden mijn kleurtje geweldig, jullie ook????


Later ben ik nog achterop de fiets:bike: geweest,ook dit ging top(y) Ik was helemaal niet bang:hosanna: Wat kun je toch als hond wat beleven zeg.............

Nu stop ik eerst weer hoor.

(u) Rhana
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten