maandag 27 februari 2012

Verhaaltje van een super Cairn.....(22-01-2010)

Hallo allemaal;

Tjonge wat vliegt de tijd, januari is al bijna weer om en ik heb deze maand nog niet eens een Blog over mijn belevenissen geschreven. Hopelijk weet ik nog een beetje wat er allemaal gebeurd is.......

Oudejaarsavond hadden we visite,dat was erg gezellig. Ik was lekker aan het spelen met mijn bal:beachball: en had gelukkig geen last van het vuurwerk. Demi vond het vreselijk,en is op een gegeven moment naar boven verhuisd. Later die avond rolde mijn bal onder de bank en dus, rende ik er achteraan. Het lukte me niet om hem te pakken,en ik kwam ook niet meer onder de bank vandaan.Ik zat n.m klem en kon er niet meer onder wegkomen:sos:



Het baasje heeft mij gelukkig bevrijd en ik heb sinds die dag maar geen pogingen weer ondernomen om onder de bank te kruipen......Ik kijk wel link uit!!!

Het baasje heeft voor Demi en mij een heerlijke bullepees gekocht,nu hebben we uren(dagen) kauwplezier.

Alleen pak ik hem nu niet zo snel, want ik ben namelijk aan het wisselen. En mijn bekkie doet af en toe erg pijn:sealed: Gelukkig ben ik mijn meeste melktandjes al kwijt en komen mijn grote honden tanden er eindelijk door! Het vrouwtje doet de tandjes die ze heeft gevonden in een speciaal melktanden potje,net zoals ze dat vroeger bij Demi en Chelsea heeft gedaan.
 
Laatst ben ik op visite geweest bij mijn nicht Storm,dat is een Amerikaanse Stafford. Wat was ze groot zeg,Geweldig!Ik was helemaal weg van haar,en zij van mij(y) En omdat ik haar zo lief vond heb ik haar oogjes gewassen .

Ik wou graag even met haar racen in de tuin,maar dat vond het vrouwtje nog niet zo'n geweldig idee.Eerst maar even groter groeien dus! Storm doet mij niks hoor,want ik ben toch veel sneller:lol: :lol: :lol:
Het vrouwtje zat tv te kijken :watchingtv: en had mijn koe afgepakt omdat hij zo'n lawaai maakte.(ze kon de tv niet meer horen) Toen ze even niet keek ben ik op de salontafel gesprongen om hem er weer af te pakken. Het vrouwtje was wel een beetje boos op mij hoor,en ze vertelde dat Demi zoiets nog nooit had gedaan...........Foei! Chelsea wel ,maar dat was ook een echte Cairn Terrier(y)
Hieronder zie je een foto waarop ik de afstand van de bank tot de tafel aan het schatten ben......


Oma heeft dekbedjes voor ons gemaakt,nu kunnen we lekker warm liggen. Grote voor de winter en kleinere voor de zomer.Demi vindt ze ook helemaal super!Hier liggen we samen onder/op Bob de Bouwer!


We hebben heel wat nieuw speelgoed gekregen de laatste tijd.Ik vind vooral mijn Tiamo bal erg leuk.
Er zit een belletje en een klein hondje in,kijk maar.Zo hebben we samen heel wat speel plezier hoor.



Nu zijn jullie tot zo ver weer even op de hoogte van
mijn belevenissen.Ik zou zeggen tot laterrrrrrrrr.

:grouphug: Rhana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten