maandag 27 februari 2012

Twee weken in 1 verhaal....... (30-11-09)

Hallo allemaal,

Hier is weer even een verhaaltje uit het (nu) zonnige Appingedam.

Wat is er weer veel gebeurd de afgelopen week!

We zijn op visite geweest bij opa en oma.En omdat ik dat hele eind nog niet mag lopen heeft het vrouwtje ons meegenomen in de hondenbuggy.Eerst vond ik het maar een vreemd wagentje hoor.Maar toen ik Demi daar als een ware prinses zag zitten ben ik er maar mooi naast gaan zitten. Nu ben ik er helemaal aan gewend en vind ik het (y) . Het scheelt in ieder geval een eind sjouwen voor die oude Demi:lol: :lol: (en natuurlijk ook voor mij)

Toen het heel hard regende gingen we ineens naar buiten om te wandelen. Demi vond het vreselijk, deed snel een plasje en liep rechtstreeks naar huis.
Volgens het vrouwtje moet je in alle weersomstandigheden wandelen,vandaar deze ervaring.......Ik vond het geweldig hoor:clap:
Het mooie van wandelen in de regen is dat je nadien met een handdoek weer wordt gedroogd.Die handdoek probeer ik dan tijdens het drogen af te pikken.En als me dat dan eindelijk gelukt is ren ik er keihard mee weg.De baasjes vinden dat niet zo'n succes en pakken hem dan weer van mij af. Maar ik houd vol hoor,spelen kun je namelijk met alles.....dus ook met een handdoek!

Donderdag zijn we weer naar de Tafeltennis club geweest. Dat was bere gezellig hoor.Iedereen aaide mij,en ik zat nog bij Saskia en Fransis op de arm. Van Leen kreeg ik nog een mini hondenkoekje.
En ik heb er mijn Sinterklaas surprise bot mogen zetten. Deze had Sinterklaas Bennie speciaal voor ons ontworpen en door de deur gegooid.
Hij staat nu samen met die van Demi in de vensterbank te pronken. Zal mij benieuwen wat er zaterdag in zit.




Vrijdag zijn we bij de dokter geweest voor mijn laatste inënting.De dokter was dik tevreden over mij en heeft mijn boekje voor de 2e keer ingevuld.Ook heb ik nog even op de weegschaal gestaan.Vorige keer woog ik 2.1 kg en nu 2.8kg. Het was helemaal niet eng hoor,ik vind de dokter heel aardig want hij geeft mij altijd een snoepje.Ik heb ook direkt mijn Rabies inënting gehad zodat ik lekker mee mag met de baasjes naar Frankrijk op vakantie. Nu heb ik net als Demi ook zo'n mooie blauwe (extra) penning aan mijn halsbandje(y) En dat terwijl ik er net deze week 1 van het baasje had gekregen. Het is een zwart botje met mijn naam,adres en tel.nr erop.

Zaterdag is het vrouwtje vroeg weggegaan en zijn we de hele dag met het baasje thuis geweest. Dat was super gezellig hoor. We hebben samen gewandeld,gespeeld etc. Om een uur of 2 kwam het vrouwtje met de boodschappen weer thuis.
Ook had ze een grote doos bij zich waar een wel heel raar apparaat uit kwam. Gisteren stond dat apparaat op het aanrecht en maakte wel hele rare geluiden.Toen het geluid op een gegeven moment ophield begon het apparaat ineens te ruiken. Die geur die er uitkwam was echt heeeeeeeeeerlijk hoor!
Ik ging dan ook geregeld even in de keuken lopen snuffelen en kijken of er misschien iets te halen viel.
Na een paar uurtjes ging het apparaat eindelijk open,en er kwam zomaar een heel brood uit. Tsja,dat mocht ik niet hebben...........dus al het gesnuffel etc. was voor niets geweest.

Gisteren zijn we weer naar Ekenstein geweest. Voor het eerst had ik een Flexi om,dat was echt super hoor. Toen kon ik lekker aan die lange lijn door de bladeren en het gras racen!Volgens de baasjes heb ik aan 20m nog niet genoeg!:lol: :lol: :lol:



De baasjes zijn gisteren uit eten geweest,en dus moest ik in mijn bench.Dat vond ik helemaal niet erg hoor,ik heb heerlijk liggen slapen.En toen ze weer thuis kwamen waren Demi en ik helemaal dol.
We hebben als gekken door het huis geraced samen. We waren compleet gestoord:crazy: :crazy: :crazy:

Volgende week gaan we logeren bij opa en oma,want de baasjes gaan naar het concert van P!nk in Ahoy. Ze komen dan pas maandag weer thuis! Kan ik weer lekker met Demi door de kamer racen en het wollen kleed proberen op te eten:lol: :lol: :lol:


Nu stop ik er eerst weer mee hoor,

:grouphug: Rhana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten