maandag 27 februari 2012

Update van een kusjesfreak...... (03-11-09)

Hey,

Gisteren had ik een racedag! Ik had de hele dag zin in rennen , spelen en Demi uitdagen. Demi vindt dat nog niet zo'n succes hoor,ze bromt er lekker op los!
Maar dat kan me niks schelen,want ik ben een echte Cairn.En wij Cairns krijgen toch meestal wel wat we willen.Toen ik helemaal uitgespeeld was ben ik lekker naast Demi op het kussen gaan liggen.Dat vond ze prima(komt vast omdat mijn duracels even leeg waren) kijk maar naar deze mooie foto!




Tjonge, wat heb ik al veel bezoek gehad zeg. Ik heb het er maar druk mee hoor,want bij visite horen kusjes,heeeeeeeeeeel veel kusjes!



Als de baasjes (en Demi) even rust willen na al dat Cairn energy leggen ze mij even in mijn bench.Het is een hele mooie hoor,kijk maar!
 


Zo dit was het eerst weer voor vandaag hoor!Donderdag moet ik naar de dokter,want dan krijg ik mijn 9 wkn prikje, ik houd jullie op de hoogte!

Rhaantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten