maandag 27 februari 2012

Woeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef! (13-12-2009)

Hoi,

Hier is weer een update van mijn belevenissen van de afgelopen tijd.

Vorige week was het Sinterklaas. Wat zijn we verwend bij de tafeltennisclub. We hadden ons zelfgemaakte bot opgezet.Toen we thuis kwamen heb ik mijn eigen cadeautje uitgepakt.Spannend hoor!Het ritselde, kraakte en...........het Piepte!


                         

Later die middag was het vrouwtje steeds in de keuken bezig.Wat ze maakte weet ik niet,maar het rook heel lekker.Jammer genoeg viel er niks van het aanrecht,dus ben ik maar heerlijk op ons bankje in slaap gevallen.

Toen ik weer wakker werd was er van alles in de kamer veranderd.Er stond zomaar een vreemde tafel,en er branden kaarsjes op de andere tafel.Ik
snapte niet wat er allemaal ging gebeuren,vond het heel vreemd. Ben eerst maar eens op een afstandje gaan zitten kijken.Toen ik daar zo zat kwamen ineens opa en oma binnen. Yeahhhhh, gezellig hoor! Die kwamen lekker bij ons gourmetten, dus vandaar die lekkere luchten in de keuken.Toen het eten op was mocht ik nog even bij oma op schoot,dat was heerlijk.Ik viel zomaar met mijn koppie op de tafel in slaap.
De volgende dag zijn we bij opa en oma wezen logeren,wat een feest zeg. Ik heb steeds bij oma op schoot gezeten en dat vond ik heel fijn.We zijn dikke maatjes hoor! Zelfs het slapen ging super hoor, volgens hun ben ik een model hondje!


Op een middag was het vrouwtje even met de was bezig. Ik heb toen stiekem een kartonnen doosje uit de kast gepakt en ben er heerlijk op gaan liggen kauwen. Toen ze na 5 minuten beneden kwam en mij daar onder de tafel zag liggen knagen werd ze ineens boos. Het doosje waar ik op zat te kauwen bleek een Wii spelletje te zijn......wist ik veel!!! En ik had hem nog wel zo mooi gepimpt!Stout hondje was ik dus:lol: :lol: :lol:

Vrijdag ben ik voor het eerst naar de kapper geweest. Dat was heel gezellig hoor. Mijn puppyfluff is er uitgeplukt door Karin. Het deed helemaal niet zeer ,en ik kreeg steeds een brokje van het vrouwtje.En oma had iets in haar hand wat ritselde,dus een hele leuke 1e ervaring. Hieronder staan
 een paar foto's van voor en na het plukken.
 

Gisteren zijn we op visite geweest bij Co en Ria. Dat was een eind lopen voor het vrouwtje hoor,wij zaten samen lekker in de buggy. Daarna zijn we nog naar de Kerstmarkt geweest.





Tot zo ver mijn belevenissen van de afgelopen tijd.

:grouphug:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten