maandag 27 februari 2012

Van alles waf........ (25-07-2011)

Hoi allemaal,

Het schiet me ineens te binnen dat ik voor de vakantie nog een stukje moet schrijven…Ik moet wel even terug denken nu hoor, want het is door omstandigheden al weer veel te lang geleden!
We zijn al weer een aantal weken thuis van camping, maar toch is er daar natuurlijk veel gebeurt wat ik nog niet heb verteld!

Zo is bijvoorbeeld Alvin een paar keer langs geweest om met ons te spelen. Dat was heel erg leuk hoor. Man wat hebben we geracet en gezwommen……
Ons mams heeft van hem en ons samen hele leuke foto’s gemaakt, kijk maar!




Lycka’s 4e paar slippers is een feit……tot ongenoegen van ons mams. Ze heeft nu knalroze gekocht omdat ze denkt dat Lycka die wel mooi vind!
 

Ik heb de fotowedstrijd op het cairnforum gewonnen. Het onderwerp was Cairns en bloemen....




Ik kreeg een heel leuk cairnboekje en mijn gewonnen foto staat op de homepage van het forum.......Dat hebben ze erg mooi gedaan!
We zijn samen heerlijk wezen zwemmen in het Schildmeer, man wat was dat lekker zeg!


Zoals altijd hebben we weer vaak geposeerd voor ons mams en daarvan plaats ik weer een aantal grappige exemplaren….


Volgens de meeste mensen zijn wij vreselijke verwende nesten, wij snappen echt niet wat ze daar nou mee bedoelen hoor……..zoveel speelgoed hebben we toch niet eens? Een mand vol in de kamer en 3 Gamma dozen op zolder is veel te weinig! En dan rekenen we wat er bij opa en oma en in de caravan ligt niet eens mee.......
Volgens mams is het mooi als er straks weer her en der wat pupjes geboren worden zodat we wat speelgoed kunnen doneren. Wij vinden dat niet eerlijk, want we willen alles houden…….


Zoals jullie weten hebben we 11 juli j.l. afscheid moeten nemen van onze zus Demi. Mijn band met Demi was heel goed, ze heeft mij als klein Cairn zusje beschermd tegen de grote boze wereld……Lycka daarin tegen had een haat,liefdes verhouding met die oude…..Ze konden niet met en ook niet zonder elkaar! Af en toe werd ik er helemaal gek van … Ik was zeg maar altijd op m’n hoede als er weer eens een vuurtje aanwakkerde tussen die 2……Ik liep er gewoon tussen als scheidsrechter zeg maar……
Demi heeft vanaf het eerse moment al lopen brommen tegen die kleine……of zal ik zeggen grote?? Ja lieve vriendjes, ze is inmiddels groter dan mij hoor! Maaaaaaar, ik ben hier nog steeds de baas in huis!!!
De klik tussen die twee was er zeg maar alleen tijdens het slapen, dan mocht Lycka nog wel eens tegen die oude aankruipen voor een beetje extra warmte…
Demi was ons mams haar hondje, en daarom mist ze haar ook heel erg...
Maar Lycka en ik doen er alles aan om weer een lach op haar gezicht te toveren, en ik moet zeggen dat het met ons clownsgedrag aardig lukt af en toe……


We zijn een week geleden nog op visite geweest bij ons paps en mams.
Zoals altijd was dat weer erg gezellig. We hebben daar lekker met Milly,Bacardi en Petter gespeeld, De twee mannen waren erg in Lycka geinteresseerd, dat kwam omdat ze net als ik ook een hele grote meid is geworden… Natuurlijk vloog mams weer met de camera heen en weer en dat was zeer de moeite waard zoals jullie zien. Hieronder zien jullie een foto van Lycka met haar papa Bacardi.


We gaan over een aantal dagen met het witte huisje op wielen naar Pizzaland…
Volgens zeggen gaan we daar in de bergen wandelen , lekker zwemmen in verschillende meren, ijs eten in Sirmione ofzoiets en nog veel meer…….Nou, dat zien wij wel zitten hoor!! Voor Lycka is dit allemaal nieuw, maar ik ben natuurlijk vorig jaar al met de baasjes en Demi naar Frankrijk geweest. Samen met die lieve oude Demi op reis, wat een happening……

 

Groetjes en een fijne vakantie allemaal.......







Geen opmerkingen:

Een reactie posten