maandag 27 februari 2012

Mijn eerste Kerst..... (26-12-2010)

Hoi,

Wat ik nou toch allemaal heb meegemaakt.........tjonge jonge!

Er staat al een tijdje een vreemde boom met slingers,lampjes en rare ballen in onze kamer, volgens zeggen is dat een kerstboom:shrug: :shrug:
Ik vind hem best wel cool, want die ballen die erin hangen probeer ik te vangen. Dat mag natuurlijk niet, maar het is wel de moeite waard om het te proberen........Sinds vorige week staan er allemaal vreemde dingen onder die boom, Demi vond het erg spannend zag ik wel. Die ging er steeds naar toe om ze te besnuffelen. Volgens haar waren dat de cadeautjes, en ze vertelde dat er meestal ook wel iets voor ons bij is. Met een beetje geduld zou dat wel goedkomen.........:chinrub: :chinrub: volgens haar! Nou ja, die ouwe zal het wel weten dacht ik!

Gisteren was het dan eindelijk zover..........opa en oma kwamen op visite,nou dat vonden we alle drie al geweldig natuurlijk! We hebben ze even helemaal bedolven onder de kusjes en waren compleet dol!Later op de middag gingen ze eindelijk die dingen onder de boom uitpakken. En die ouwe Demi had inderdaad gelijk, er was ook iets voor ons drieën bij.........Ik kreeg een nieuwe puppyjas, en alvast een jas voor over een tijdje als ik een grote meid ben. En net als Rhana heb ik nu ook zo'n mooie penning. Nog 2 Woezel en Pip doekjes maakten mijn dag helemaal compleet.........
Rhana kreeg een mooie Tiamo Bloem met pieper en rammelaar erin, een echt Kerstdiner van Renske en een Woezel rammelaar. En voor Demi was er ook het Kerstdiner, een Woezel doekje en een waar kerstpakket (gekregen van André en Armanda........)


Nou, wat een verwennerij zal ik maar zeggen......:clap: :clap: :clap: :thnx: :thnx: :thnx:

's Avonds ging ons mams weer bezig met het opmaken van de tafel en het klaarzetten van allerlei lekkers. Alle dingen die we s'morgens al hadden gesneden,gemaakt en voorbereid werden tevoorschijn getoverd. Ik zeg "we" omdat wij natuurlijk als 3 ware assistent koks hebben meegeholpen in de keuken...:cooking: :dog: :dog: :dog:
Opa en oma hadden een nieuwe wok gourmetset gekregen van de kerstman, dus die werd even getest...... Nou met dat testen zat het wel goed hoor, wat rook het allemaal heerlijk zeg!Af en toe kregen wij ook een heel klein stukje rauwe biefstuk van opa, die weet ook precies wat wij lekker vinden natuurlijk......:jumping: :jumping:

Op een gegeven moment was ik zo moe, ik kon mijn oogjes niet meer open houden en ben heerlijk bij oma op schoot in slaap gevallen.....


Ik heb niet eens vernomen dat Demi en Rhana zijn gaan wandelen in de sneeuw..........Tegen 23.00 gingen opa en oma weer naar huis, en een uurtje later ben ik ook met mams naar bed gegaan..........Toen we vanmorgen wakker werden lag er heeeeeeeeel veel sneeuw........ik was super blij toen ik dat zag!!!:dog: :dog: :dog: En ondanks de sneeuw had ik toch een 100% score.....zo noemt mams dat als ik alles buiten heb gedaan...........

Zo nu weten jullie even hoe mijn 1e Kerst er zo'n beetje uit ziet en moeten jullie weer een tijdje wachten totdat ik weer een stukkie schrijf!

:grouphug: Lycka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten