maandag 27 februari 2012

New Story....... (13-02-2011)

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een verhaaltje te schrijven.
Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben doen we het om en om, anders lezen jullie steeds het zelfde…..En daar is niks aan natuurlijk!

Het word tijd dat we weer naar de camping gaan, daar kan ik Lycka alles laten zien. Ze zal het zwemmen en varen vast net als ik helemaal geweldig vinden!
Het zal mij benieuwen hoeveel hekjes paps en opa dit jaar moeten plaatsen, ik heb de moed om te ontsnappen op den duur opgegeven. Maar die kleine is een volhouder hoor! Je ligt in een deuk zo af en toe……..

Op de foto hieronder zie je dat Lycka en ik tandartsje spelen, wij noemen het een “Dental Check” , kijk maar eens……

We zijn echt de beste vriendinnen, en zoals jullie weten delen die alles met elkaar…….Vandaar dat we soms een heel poos naast elkaar kunnen liggen knagen. Af en toe ruilen we dan even van bot, of we gaan ieder aan een kant van hetzelfde bot verder……
 

Laatst ging Lycka naar Puppyles, en dus stond haar Kennelcab al klaar in de kamer. Samen hebben we die even voorzien van een inspectie beurt…
Hij is goed gekeurd hoor, ze mag er in mee…….Heb ik ook even rust!!!
 

30 januari zijn we even naar Ekenstein geweest. Daar hebben we als gekken over de bult geracet… Lycka was niet te stuiten, ze racete als een halve gare achter me aan. Maar ik ben uiteraard de snelste van ons twee, en de baasjes denken ook dat dat zo zal blijven…
Ook hebben we mams nog even een plezier gedaan door stil te blijven liggen op het bankje bovenop de bult…….Iedereen weer blij zal ik maar zeggen!

Omdat de baasjes 11 dgn naar Curacao gingen met opa en oma moesten wij logeren.



Demi bij onze grote nicht Storm en Lycka en ik bij Bikkel en Moppy Tjonge wat was dat gezellig zeg! Samen met Moppy hebben we erg veel lol gehad. Bikkel was wat minder gecharmeerd van ons, en dus was hij of buiten,of boven…….




Voordat de baasjes gingen in pakken hebben we samen nog weer even een koffer check gedaan,zodat we zeker wisten dat er iets voor ons mee terug kon vanuit Curacao.







En ze hebben goed geluisterd naar ons want we hebben een heel mooi knuffellapje en een hele grote dolfijn gekregen. We zijn er erg blij mee en racen er mee door de kamer of doen het bekende trekspelletje. Lycka was op een gegeven moment zo moe van het spelen dat ze op haar bloemenkussen in slaap is gevallen……Lief hè??
 

Maandag zijn de baasjes even boodschappen gaan halen, en hebben ze het kleine monster uit de bench gelaten. Dat hadden ze beter niet kunnen doen , want
die kleine heeft in d’r uppie de hele huiskamer op zijn kop gezet. Tjonge jonge wat was het een puinhoop zeg. Ik was bang dat ze mij er de schuld van zouden geven, en had mijn oren dan ook helemaal plat toen ze thuis kwamen. Lycka was zo blij en rende er nog maar weer een paar keer doorheen. Gelukkig waren ze niet boos en heeft paps de boel weer helemaal schoongemaakt…….




Omdat Lycka vanaf de 28e febr. naar school gaat moet ze net als ik de woordjes OK en KIJK EENS leren……Dit gaat erg goed! Mams heeft dan snoepjes en roept kijk eens, als we dan kijken zegt ze OK en krijgen we een snoepje….
Best leuk hoor bij AHOV…
En omdat Lycka de woordjes KIJK EENS zo goed kent gaat ze nu heel mooi zitten poseren en kan mams de leukste foto’s van haar maken. Hieronder zien jullie even de laatste foto’s van 16 febr. j.l.


Gisteren ben ik weer loops geworden, en nu moet ik s’nachts zo’n dom broekie aan. Ik slaap n.m. altijd op bed, en dat vinden de baasjes nu niet zo fris…..
Gelukkig hoef ik dat nare ding niet meer overdag aan, want anders lig ik net als de vorige keer steeds verstopt achter het gordijn. Lycka loopt er ook steeds aan te trekken, dus dat is erg lastig!
 

Zo nu zijn jullie weer helemaal bijgekletst en is het weer afwachten wanneer Lycka haar Blog zal plaatsen!

:grouphug: Rhaantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten