maandag 27 februari 2012

Lycka's nieuwe huis..... (07-11-2010)

Hoi,

Gisteren hebben mijn nieuwe baasjes me uit Nieuwediep meegenomen.
Na een half uurtje in de auto kwamen we bij mijn nieuwe huis. Daar heb ik eerst buiten kennisgemaakt met mijn nieuwe zusjes......

Die oude witte gromde wat tegen me, maar volgens Rhana is dat standaard. En hoef ik me daar verder geen zorgen om te maken.
Ik ben toch maar een beetje uit haar buurt gebleven, je weet maar nooit...

Met Rhana ging het gelijk goed, we vlogen zo van buiten naar binnen, en raceten door de hele kamer. Ik kreeg niet eens de kans om de boel te verkennen, zo blij was Rhana met mijn komst!

Een tijdje later heb ik heerlijk in mijn nieuwe bench liggen slapen, tjonge wat was ik moe zeg. En tot nu toe heb ik nog maar 1 keer een ongelukje gehad op een speelkleed van mezelf, de rest heb ik allemaal nog op de krant gedaan. Knap hè????

Opa en Oma kwamen mij ook nog even weer bewonderen. Ik ben samen met ze op de foto gekomen kijk maar......








Gisteravond heb ik heerlijk bij mijn mams op schoot gelegen, en later ben ik naast Rhana in slaap gevallen....
 

Toen we naar bed gingen heb ik maar heel even gepiept, ik heb tot vanmorgen 7.00 doorgeslapen......
Nu ben ik heerlijk met Rhana aan het spelen, we pakken steeds elkaars speelgoed af. Leuk spelletje hè?

Nu stop ik er eerst weer mee, want ik heb het veeeeeeeeel te druk !(met slapen)

:grouphug: Lycka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten