maandag 27 februari 2012

Ravotten en Dollen! (05-06-2010)

Hoi allemaal;

Het is al weer tijdje geleden dat ik wat geschreven heb. Dat komt omdat ik het zo vreselijk druk heb!:dog: :dog:

Zoals jullie weten ga ik iedere maandag naar school, dat gaat erg goed(y) Ik vind het nog steeds heel leuk, en ik heb daar ook een vriendin. Ze heet Nauta en is een Duitse Herder.........samen racen we erop los voordat de training begint.



Het vrouwtje is steeds bezig met het maken van foto's en filmpjes, ze kan er volgens mij geen genoeg van krijgen . En wij ook niet hoor, want als we mooi gaan zitten krijgen we meestal ook een brokje. Nou die vinden we heel lekker, dus doen we precies wat er van ons verwacht wordt.........Iedereen weer blij zal ik maar zeggen:jumping: :jumping:


En om te laten zien dat we ook echte voetbalfreaks zijn ,heeft het vrouwtje ons nog even in het oranje gestoken.........


Op de camping heb ik een canvas reisbench, waar ik eigenlijk alleen maar in zit tijdens het eten en als de baasjes een boodschap doen. Die bench vind ik echt niks, want ik kan namelijk niet veel zien! En om hun dat duidelijk te maken heb ik mij zelf vrij geknaagd. Het baasje moest er heel erg om lachen (gelukkig) volgens hem ben ik net Houdini. Het resultaat van mijn geknaag wil ik jullie graag laten zien! Jammer genoeg hebben ze gelijk weer een nieuwe metalen bench aangeschaft.........pfffffffff


Een tijdje geleden gingen we een winkel binnen met allemaal lekkere geurtjes,het rook er naar brokjes en botten. Die winkel heet Pet's Place, en ook daar zat iemand met een camera. Bij mij viel het kwartje meteen hoor! Camera = Klik = Brokje:cheer: :cheer: En ja hoor, weer moest ik (mooi) gaan zitten en hoorde ik klik. Geweldig hoor........ Omdat die meneer mij zo'n mooi en lief cairntje vond kreeg ik zelfs 2 koekjes!
Het resultaat van de foto mag er trouwens ook zijn(y)
 

Met pinksteren heeft mijn zusje Milly bij ons gelogeerd, dat was super:clap: :clap:



Wat hebben we heerlijk gespeeld en geraced met elkaar. Milly ging er op een gegeven moment met vrouwtjes Croc vandoor.Ik er achteraan, ieder aan een kant met dat ding in onze bekkies.




Ook hebben we onze paaldans act nog even gedaan....... En samen op een zonnestoel geposeerd .
We waren allebei helemaal kapot na het weekend en hebben als roosjes geslapen.



Vandaag kon ik niet zwemmen in het Leekstermeer vanwege alg. Het water is helemaal groen en de baasjes vinden dat erg vies en ongezond voor ons. Maar gelukkig kwamen ze na een ochtend shoppen in Heerenveen met een cadeautje thuis. We kregen een zwembad ..GEWELDIG!!!


Ik ben er de rest van de middag mee bezig geweest hoor, pootjebaden,eendjes vangen,balletje tikken.

Wat kan een hond het toch druk hebben!!!!!

Nu zijn jullie allemaal weer een beetje op de hoogte van mijn hondenleventje op de camping e.o.

:grouphug: Rhana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten