maandag 27 februari 2012

Het drukke leven van een Cairn pup.... (14-11-2010)

Hier ben ik weer even met een update van de afgelopen week......:typing:

Zondagmiddag kwamen Bert en Aletta mij bewonderen,ze hadden de hondjes nog niet meegenomen omdat dat nog een beetje te druk was.
Ik was hier natuurlijk nog maar net........ Wel hadden ze een verrassing
voor me meegebracht.....


Tjonge wat hebben we hier een lol zeg:rennen:dog: :dog: ,vliegen,verstoppen en achter de bank langs racen.........het kan niet op!!

Ja, dat verstoppen doe ik als Rhana een beetje te snel is met rennen.Die halve gare gebruikte me in het begin als bowling-pin......schijnt een familie trekje te zijn. Volgens zeggen deed mijn oom LiMo dat ook.......
Is wel een grappig gezicht,maar de baasjes vonden het toch niet zo geslaagd van Rhaantje. Nu,na een week weet ik precies hoe ik haar moet ontwijken.....onder de tafel,kast en achter de bank ben ik lekker de slimste!!


Die oude brompot vindt mij stiekum best leuk, ze ging afgelopen week ineens ook mee spelen.....Rhana kwam wel even kijken of ze me niks deed, die heeft volgens mij het gevoel dat ze me moet beschermen. Wel makkelijk zo'n grote zus.......Ben ook helemaal niet bang voor Demi hoor, maar heb wel respect voor haar! Als Rhana water drinkt doe ik gezellig mee, en als Demi dat doet wacht ik wel ff tot ze klaar is........pfffff.Ik mocht zelfs al lekker warm bij Demi op het kussen liggen slapen....Als ik me maar gedraag en niet te druk ben vind ze het best gezellig dus!

Maandagmiddag was "tante"Johanna hier nog, ze kwam mij even bewonderen.......En ook van haar kreeg ik weer cadeautjes,ik zal een foto plaatsen van alles wat ze had meegebracht......
 

's Avonds kwam Antje nog op visite, ze had ook een cadeautje voor ons meegenomen. Een stoffen lange hond en wat snoep......Met die hond zijn we ook erg blij,we doen hem ieder aan een kant in onze bek en lopen zo naast elkaar door de kamer......


Samen met mijn mams wandelen aan een lijn vind ik geweldig! Ik heb er volgens haar goed de sokken in. Af en toe ga ik staan blaffen tegen een boom of iets anders dat door de wind heen en weer gaat.....
Zo lagen er bij een buurvrouw keien op het pad naast de voordeur. Nou die heb ik toch even aangevallen zeg, blaffen en brommen dat ik deed. Denk wel dat ze geschrokken zijn hoor.Hoe halen ze het in hun hoofd om daar te gaan liggen zeg!

Woensdag ben ik samen met Rhana in de auto naar de dokter geweest. Rhaantje moest haar jaarlijkse inënting, en ik mijn 9 weken prikje......
Ik vond het wel gezellig zo samen, en heb maar heel even gepiept toen ik het prikje voelde.Maar het snoepje die ik daarna kreeg maakte alles weer goed! s'Middags waren Co en Ria hier nog even om een pakje voor mij te brengen......
 


Later heb ik de inhoud van de koelkast nog ff gecheckt.........


Donderdagochtend waren opa en oma hier om op te passen, mams moest naar een workshop ofzoiets. Het was heel gezellig,en ik heb een hele poos bij oma op schoot zitten knuffelen.......
Daar ben ik trouwens net zo'n ster in als mijn grote zus, al heb ik wel minder zitvlees zeggen ze.........

Ik ben ook heel leuk op de foto gekomen, poseren vind ik net als Rhana erg leuk.........



Gisteren kwam mams thuis met een grote tas vol lekkers, die heb ik even grondig van een inspectiebeurt voorzien....Nou, wat rook dat lekker zeg!Ben er maar eens helemaal onder ingekropen om te kijken of er ook wat voor mij bij was..............


Mooi, nu zijn jullie allemaal weer een beetje op de hoogte van mijn belevenissen @ Casa Dik........

:grouphug: Lycka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten