maandag 27 februari 2012

Vreemde geurtjes en een dressoir vol speelgoed! (30-10-2010)

Hallo mensen,

We zijn inmiddels weer 2 maanden verder sinds ik voor het laatst wat van me heb laten horen via een Blog. Natuurlijk heb ik jullie wel laten weten via mijn www wat ik hier zoal beleef.......maar dit is toch anders!

Waar was ik gebleven:chinrub: :chinrub: ..............

Ik weet het al, ik zou jullie mijn verjaardagscadeaus nog laten zien.
Het was me wel een feest hoor!Van de baasjes kreeg ik een nieuwe jas met daaraan een echte penning en een walvis met watergeluidje.En van Demi kreeg ik een knuffel eend.

Ik heb zelfs post gehad van mijn mama uit Nieuwediep,en ook kreeg ik nog een kaartje van onze lieve buurtjes! Hier lig ik trots naast mijn cadeautjes

Na lang wachten is nu ook eindelijk ons nieuwe bankje klaar.......
Tjonge wat ligt ie lekker zeg, dat komt natuurlijk ook door oma's zelfgemaakte bedjes. Zie hier het eindresultaat: De baas weet ze zo mooi te maken dat er nog meer hondjes zijn die zo'n bankje krijgen.......


Eind september heb ik griep gehad, jeetje wat voelde ik me belabberd zeg. Het kwam er aan alle kanten uit. Mijn mams heeft de hele nacht lopen schoonmaken en dweilen.Volgens de dierenarts was ik al weer aan de beterende hand toen wij daar kwamen, vandaar dat hij me geen prikje etc. meer gaf. Demi bleef steeds heel dicht bij me liggen, ze waakte een beetje over mij zeg maar.......


4 Oktober was het dierendag, ook toen werden we weer vreselijk verwend.Op het menu stond vers rauw rundvlees......:hungry: en ook kreeg ik weer iets heel leuks. Een Woezel en Pip gsm met 4 verschillende geluidjes. Daarmee race ik nu iedere avond door de kamer......

Bij ons in de tuin lagen erg veel herfstblaadjes waar je zo heerlijk doorheen kunt rennen. Dat maakt een geweldig geluid, en de bladeren vliegen dan alle kanten op. Omdat ik de blaadjes zo geweldig vind heeft mijn mams me er mee op de foto gezet.....hier probeerde ik er 1 uit haar hand te pakken

9 Oktober gingen de baasjes s'middags even weg, ze hadden het over een zusje en mama Mocca. 3 Uurtjes later kwamen ze weer thuis met wel heel lekkere geurtjes aan hun kleren. Ik begon spontaan te kwispellen tijdens het snuffelen. Nu staat er ineens een extra bench in de kamer, en ligt het dressoir vol met speelgoed waar ik niet aan mag komen. Ik snap er werkelijk niks van hoor:shrug: :shrug:

Ze zeggen dat er 6 november een zusje bijkomt,en dat haar naam Lycka is....Ik ken haar alleen nog maar van een foto en een filmpje op de pc.......


Er komt hier een zusje bij omdat Demi de laatste tijd hard minder wordt qua gezondheid, dat vinden de baasjes en ik niet zo leuk. Ze kan het spelen niet goed meer volhouden en slaapt erg veel.Soms wordt ze boos als ik te lang doorga met uitdagen en staartje trekken. Ze is natuurlijk ook al 14+, dus eigenlijk is het wel logisch......


Zo, nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van alles wat er gebeurd is de laatste tijd........

Tot de volgende keer maar weer (k) Rhaantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten