maandag 27 februari 2012

Het wel en wee van ons hier in Appi -City..... (18-03-2011)

Hoi allemaal,

Nou, jullie raden het al,het is weer mijn beurt voor een verhaaltje
van de afgelopen tijd!

:chinrub: Lastig hoor om steeds terug te moeten denken, gelukkig heeft ons mams veel:takepicture: foto’s gemaakt zodat ik aan de hand daarvan mijn “story” met jullie kan delen…….

Ik zal jullie eerst even vertellen dat Rhana weer beter is, en gelukkig ook weer met mij wil spelen. Tjonge wat was ze af en toe chagrijnig zeg!:shouting: Soms snauwde ze me zomaar af, en ik deed helemaal niks??
En ze ging ook steeds naar onze vriend Balou, ze was helemaal in love:hearts:
Hij ook op haar hoor:heartbounce: want op een gegeven moment kreeg ie zelfs geen hap meer door z’n keel……..pfffff!
Nou, ben ik even blij dat ik dat nog niet heb!!! Geen broekjes en polonaise aan mijn lijf!!!:worship:

Wel super dat ik Balou’s fietsmandje mocht hebben, hij paste er niet in…..Nu hebben we alle drie ééntje, en kunnen we heerlijk met opa,oma,paps en mams fietsen…:bike: Op die van mij zit nog wel een veiligheidsrekje,ze zijn n.m. bang dat ik er uit spring…..:$ :$ ik denk dat ze me wel al een beetje doorhebben!

26 Februari ben ik naar Karin geweest, dat was best leuk. Ze heeft van mij weer een heel knap cairntje gemaakt, en dat strippen deed geen eens pijn. Af en toe kreeg ik een snoepje :licking: en ik mocht ook nog met Mc Cay spelen. Ik was wel erg moe toen ik thuis kwam,maar volgens Demi en Rhana is dat heel normaal na een trimbeurt.
Hier zien jullie een aantal foto’s van voor en na het strippen…….


Ons mams heeft bij de Aldi een leuke stoffen piramide met belletje gekocht. Geweldig vinden we hem, en wat ik helemaal grappig vind!!
Mijn zusje Winnie heeft hem ook!
 


6 Maart ben ik met de baasjes naar de Martinidogshow geweest. Mijn zus Winnie en nichtje Nessie deden mee aan de show. Mams heeft filmpjes van een aantal cairntjes gemaakt en op You Tube gezet. Jeetje wat waren er veel honden, in allerlei kleuren en maten zal ik maar zeggen Zelfs Laika was er samen met de baasjes. Het was wel heel gezellig. Mams heeft nog een mooie koe voor ons gekocht. Er zit een leeg flesje binnenin, en dat kraakt zo leuk als we er in bijten. Na zo’n dag supporten en snuffelen was ik echt zoooooó moe, kijk maar eens naar de volgende foto!

                                                                           Nessie

                                                                         Winnie

Rhana en ik hebben laatst nog met Laika door de showroom geracet, dat vonden we erg leuk. De foto’s van mij zijn mislukt, maar die van Rhana en Laika zijn redelijk geworden. Op een gegeven moment zaten ze zelfs naast elkaar te poseren!



Op het internet kwam mams een foto tegen van Illymo, dat is Rhana’s ½ zusje die in België woont . Jemig wat lijken die 2 op elkaar zeg, het is net een tweeling….Kijk en vergelijk!


Had ik jullie al verteld dat we weer broertjes, zusjes en neefjes en nichtjes krijgen??:baby: :baby: :baby: Nou, t ‘is echt waar hoor, kijk maar eens op www.cobbybody.nl bij pups/puppyplanning……we vinden het zo spannend!!!

Zondag zijn we weer naar Landgoed Ekenstein geweest, man wat is het daar geweldig! Racen en rennen met Rhaantje, mooi poseren om mams tevreden te houden en als klap op de vuurpijl ben ik zomaar achter een Border Collie aan, de bult op geracet.

                    





Afgelopen woensdag was ik weer een klein beetje stout…..:wtf:
Ik heb het vetbed uit ons bankje getrokken en ben eens heerlijk in die antisliplaag gaan graven. Een heel speciaal effect gaf dat in de kamer, het leek wel of het gesneeuwd had!



Gistermiddag zijn Rhana en ik meegeweest naar onze papa en mama in Nieuwediep. We hebben daar heerlijk met Bacardi en Milly gespeeld. Op de foto’s kun je zien hoe gezellig het was. Demi bleef alleen thuis, en vond dat helemaal niet erg. Ze heeft samen met de buurvrouw een klein rondje gewandeld. Wel werden we helemaal door haar besnuffeld toe we weer thuis kwamen.



Nou, het is zo ver hoor! Het witte huisje op wielen staat naast ons huis…..Ik ben er al even in geweest om de boel zeg maar “Te inspecteren”. Raar ding vond ik het maar!!! Moeten we daar straks ieder weekend naar toe? En waar slapen we dan? We zullen zien hoe dat allemaal gaat, volgens Rhana en Demi is’t helemaal het einde. Die oude begint gewoon te steigeren als ze het woord camping alleen al hoort. Moet je trouwens wel heel hard camping roepen, want ze is stokdoof!



Zo, nu weten jullie weer een beetje van ons leventje aan de Prinsesseweg en is’t weer wachten op een volgend verhaal……;) ;)

:grouphug: Likky……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten