maandag 27 februari 2012

Lekkere drukte. (13-12-2010)

Hoi allemaal,

Sorry dat ik een beetje laat ben met het schrijven van een nieuw blog.
Maar jullie snappen natuurlijk wel dat ik het hèeeeeeeeeeeel erg druk heb!!

Ik zal jullie niet langer in spanning laten zitten, want ik klim in het toetsenbord!:typing:

Zoals jullie allemaal weten is mijn zusje Lycka :dog: hier 6 november komen wonen. Vanaf het moment dat ik haar zag was ik verkocht.........:hearts: :hearts: We hebben buiten met elkaar kennis gemaakt, en zijn toen meteen de kamer in geracet.........En dat racen doen we nog steeds hoor, kijk maar naar onze filmpjes op You Tube!



Demi doet inmiddels ook lekker mee, en dat is natuurlijk helemaal super.

Ik zal jullie even vertellen hoe onze dagen hier omvliegen......
s'Morgens gaat mams eerst met Lycka uit, en die krijgt daarna eten.
Wij mogen niet mee met dat wandelen, want anders wil Lycka niks doen.
Ze kan zich dan niet concentreren, en wil alleen maar met mij spelen:popcorn: Als dat kleine monster in haar bench zit gaan wij wandelen en daarna eten........Na een dik half uur uitbuiken gaat het deurtje van de bench eindelijk open , en kan het feest beginnen.........


Samen spelen en racen we door de kamer tot ongeveer een uurtje of 10, en dan valt die kleine zomaar in slaap.....Ik ben dan nog niet moe natuurlijk, en ga lekker vogels kijken op de rugleuning van de bank....... Tegen een uur of 11 is Lycka weer wakker en gaan we lekker liggen kroelen samen, daarna zoeken we een speeltje uit de mand . Daar lopen we dan tot 12 uur aan te trekken en te scheuren.....Dan is het weer wandeltijd, eerst Lycka natuurlijk weer. En als die haar brokjes eet gaan wij weer uit....... Om 13.00 uur komt Lycka weer uit haar bench en racen we er samen met Demi op los......
Daarna word het tegen 15.00 rustig, want dan is het tukkietijd.
Demi en Lycka zijn dan echt moe en houden het slapen vol tot ongeveer 17.00 uur.
Ik natuurlijk niet want ik sta om 16.15 uur klaar op de rugleuning, dan komt paps n.m. bijna thuis!


Om 17.00 gaan we weer wandelen in etappes, en daarna wordt er weer gegeten........'s Avonds wordt er standaard keihard door de kamer geracet, en moet alle speelgoed uit het mandje!!!En we willen allebei heel graag bij paps op schoot, nu past dat gelukkig nog.....
Maar hij heeft mij wel belooft dat dat mijn plekje is en blijft omdat ik zijn lekkere meissie ben..........
 
Mams heeft het er heel druk mee hoor, ze kan alleen maar even de huishoudelijke dingen :washing: :shopping: :ironing: doen als dat kleine monster in haar bench zit........
Anders voelt ze zich net een politie agent.Kreten die je dan zoal hoort zijn:Lycka nee, nee Lycka,mag niet Lycka en vooral Lycka los.......pfffffff!
Ik vraag me wel eens af of ik ook zo was en sta er dan heel raar bij te kijken..... We zijn ook samen weer naar Ekenstein geweest om foto's te maken van ons in de sneeuw.Wat was dat leuk zeg, racen met z'n drieën.......En ook nog even poseren..



21 November zijn we naar de kapper geweest, daar heb ik lekker met Mc Cay gespeeld. Hij is wel een beetje groter, maar dat geeft niks hoor!



Zo, nu zijn jullie weer bijgetankt en stop ik er weer mee.......

Ik wens jullie allemaal een hele fijne, vooral WITTE kerst en een Gelukkig 2011..........:grouphug: :grouphug: Rhana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten