maandag 27 februari 2012

Rhana's 10e dag...... (09-11-09)

Hey,

Hier ben ik weer met mijn verhaaltje over de afgelopen dagen.

Jeetje wat is er weer veel gebeurd zeg.........

Vrijdagochtend zijn we met het vrouwtje naar opa en oma geweest,dat was erg leuk.Daar hebben ze van die wollen tapijten in de kamer waar je heerlijk aan kunt trekken en bijten.Dat mocht natuurlijk niet,maar ik heb het toch gedaan(6) (6) Demi ging steeds achter mij aan rennen door de kamer,ze blafte er heel hard bij van opwinding.Dat blaffen vind ik niet echt een succes,maar ja......ze wil in ieder geval spelen!

Zaterdagochtend deed Demi heel vreemd.Ze was heel chagrijnig toen ze mij zag.Ik snapte er niets van en heb toch maar weer een poging gedaan om te spelen.
Dat had ik beter niet kunnen doen.........ze snauwde:wtf: ineens mijn kant op,ik ben toen van schrik onder de tafel gaan zitten:'( :'(
Ze liet haar koekje zelfs liggen,nou die heb ik toen maar snel even van haar gepikt......ben ik trouwens erg goed en snel in!!!

Omdat de baasjes het zaterdagavond toch niet vertrouwden is het vrouwtje met Demi naar de dokter geweest.
De reden van haar gedrag wist de dokter gelukkig te achterhalen,ze is n.m van de bank af gevallen en op haar rug terecht gekomen. Eerst bleek ze daar geen last van te hebben,maar na een aantal dagen dus wel.De boel is zwaar gekneusd zeg maar........
Temperatuur en ontlasting waren verder prima,en die bolle strakke buik komt van haar verkrampte houding.Ze heeft een prikje Prednison gehad en nog pijnstillers voor een aantal dagen...

Ik hoop dat ze zo snel mogelijk weer beter is,dan kunnen weer verder met spelen.........Ik mag trouwens al wel weer op haar rug klimmen als ze ligt(y)
 

Tot die tijd vermaak ik me prima alleen en met de baasjes hoor.Kijk maar eens hoeveel speelgoed ik al heb...........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten