maandag 27 februari 2012

Kerst en vakantiepret....... (30-12-09)

Hey,

Weer even een verhaalt(je) over het wel en wee van de afgelopen tijd.

Jeetje wat heb ik weer veel beleefd zeg:dog: :dog: Bijna te veel om op te noemen.......

Een paar weken geleden zijn we weer naar Landgoed Ekenstein geweest.Daar heeft het vrouwtje foto's:takepicture: van ons gemaakt voor het kerstkaartje. Demi en ik moesten naast elkaar zitten en ook nog een beetje in de camera kijken.Nou mooi niet dus,als ik weer zat ging Demi weer staan en andersom. Het vrouwtje werd helemaal gek van ons. Maar ze was wel blij met het eindresultaat hoor.


Toen ik op een morgen buiten kwam lag er allemaal wit spul op de straat en in de tuin.Ik snapte er niks van:chinrub: ,waar was nu het gras gebleven waar ik mijn plasje moest doen????:shrug: Zo vreemd allemaal.........Dat witte spul bleek sneeuw te zijn,en als je er eenmaal aan gewend was kon je er heerlijk in ravotten! Dat hebben Demi en ik dus ook lekker gedaan.Fijn achter elkaar aan racen, of glibberen zal ik maar zeggen.Ook kon je er heerlijk in liggen wroeten met je neus,kijk maar....





Vorige week maandag hadden de baasjes de hele auto vol gepropt met allerlei spullen. Koffers en tassen en de bench.Tjonge jonge zeg, wat er nu weer ging gebeuren......pffff. Ik heb het allemaal maar over me heen laten komen,en samen met Demi zat ik (vast) in de achterbak.Na 2½ uur rijden waren we eindelijk in Eerbeek op Landal Coldenhove. We gingen op vakantie met opa en oma,wat een feest zeg!Lekker op de veluwe ravotten met de hele familie!Racen gingen Demi en ik daar niet,want het huisje was niet supergroot. Wel heb ik heerlijk bij iedereen op schoot gelegen. En het is me gelukt om opa een blauwe nagel te bezorgen:lol: We waren met het touw aan het spelen,en toen was ie te laat met het wegtrekken van zijn hand:lol: Kwam de echte (Pi)Rhana even weer in mij naar boven.......


Ik heb daar ook een nieuw spelletje ontdekt. Als Demi aan de riem loopt (wat thuis nooit gebeurd)ga ik haar namelijk meesleuren,ik pak haar riem dan in mijn bekkie en trek er keihard aan. Het mag eigenlijk niet, en Demi vind dit helemaal niet leuk,maar ik wel.En als de baasjes het niet zien doe ik het lekker toch!Na het wandelen werd ik weer heerlijk door oma gedroogd met een lekkere warme handdoek.Ook werden mijn voetjes met vaseline ingesmeerd:thnx:


Op de Veluwe is erg veel te zien hoor,zo waren er eekhoorntjes en vogeltjes.Ik stond de hele tijd bij de ramen omhoog,en omdat de baasjes dat niet zo geweldig voor mijn rug vonden hebben ze een kartonnen verhoging gemaakt waar ik op zitten kon. Op een gegeven moment was ik zo moe van het vogels kijken dat ik erop in slaap ben gevallen.
 

Demi en ik hebben ook allemaal kerstcadeautjes gekregen hoor.Zo heb ik een speeltje gekregen waar het vrouwtje mijn brokjes indoet,ze noemt het de antischrokker! Het mooiste van allemaal is mijn nieuwe knuffel Eddie (buidelrat uit Ice Age2) Hij is al aan het ruien(gepimpt):lol: :lol: Dus oma gaat hem eerst weer naaien.

 

Het vrouwtje heeft heel veel foto's gemaakt de afgelopen week,da's haar hobby. En ik ben een ster in poseren hoor,kijk zelf maar!

 

Op een gegeven moment waren Demi en ik zóoooo moe dat we lekker tegen elkaar aan zijn gaan slapen,lief hè?
 

22 December heb ik weer 3 (half)broertjes en 3 (half)zusjes gekregen van papa Billy en tante Kiki,er is nog 1 broertje beschikbaar,dus als je net zo'n mooi en super lief vriendje wil als mij moet je even op www.cobbybody.nl gaan kijken bij puppyplanning.

Van mijn broer Rocky kreeg ik een aantal foto's van voor en nadat hij naar de kapper is geweest,is ie niet lief??


Gisteren zijn we de hele dag met het baasje alleen thuis geweest.Het vrouwtje deed vrijwilligers werk bij de Indoorspeedway in Exloo. Ik heb bijna de hele dag liggen slapen ,zo moe was ik van de vakantie.Toen het vrouwtje om 22.30 uur weer thuis kwam was ik helemaal dol,ik deed spontaan een plasje van blijdschap in de keuken.Dat vond ze helemaal niet erg hoor,want ze had Demi en mij ook vreselijk gemist!

Tot zo ver mijn story over de afgelopen weken.

Een fijne jaarwisseling morgen,en geen vuurwerk onder mijn raam hoor.Demi is er namelijk bang voor!
Ik niet want ik ben een Cairn:lol: :lol: :lol: :lol:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten