maandag 27 februari 2012

It's my life..... (02-12-2010)

Hallo allemaal,

Ga er maar eens lekker voor zitten, want dit wordt geen kort verhaal…….
Ik heb weer zoveel beleefd, en dat MOET ik met jullie delen!

21 November ben ik met Rhana en Demi naar Karin (onze kapper) geweest.
Het was daar heel gezellig,ik werd geknuffeld en kreeg een snoepje. En ook werden de pluimpjes nog even van mijn oortjes geplukt, dat deed geen pijn hoor…
Natuurlijk zijn we ook nog samen op de foto gekomen……………


Om het nog maar even over mijn oortjes te hebben, Rhana vindt het nodig om ze te wassen. Ik vind dat zóoooooooo lekker dat ik er gewoon bij in slaap val!


Via marktplaats heeft mams nog een Tiamo bal en Woezeldoekjes weten te scoren. Geweldig, want hier zijn we zo blij mee………Met die Woezellap racen we door de kamer, en op de puntjes ervan kun je heerlijk sabbelen……

 

Nu hebben we er straks op alle locaties 1. En met alle locaties bedoel ik natuurlijk:thuis, caravan en opa en oma!Toch blijft mijn allerleukste bezigheid nog het pimpen van paps z’n slippers, en aan de gaatjes te zien die er in zitten weet ik al wat er dit jaar op zijn verlanglijstje staat met kerst!!!!
 

Van dat vele spelen en racen word ik natuurlijk erg moe, en om dan lekker te liggen bij mams is heerlijk! Mijn meest favoriete plekje is dan haar “buidel”,kijk zelf maar!


TNT kwam bij ons thuis een pakje afgeven, nou daar was ik super blij mee hoor.
Aan de inhoud (cd roms) had ik weinig, maar het doosje vond ik geweldig!! Je kunt erin en eruit klimmen, hem perforeren en natuurlijk nog kapot bijten……GREAT!


Afgelopen weekend zijn we wezen logeren bij opa en oma, man wat was dat leuk!
Samen met Rhana heb ik daar heerlijk door de kamer geraced. Ook heeft ze me geleerd hoe ik moet vogels kijken in de vensterbank. En natuurlijk mag ik het spelen in de wasmand vol speelgoed niet vergeten te vertellen. Het speelgoed zat eerst in een doos, maar toen ik die begon op te eten hebben ze snel de wasmand gepakt……Nou ik vond hem toppie hoor!!!
Na het spelen ben ik bij oma op schoot in slaap gevallen…….zóoooooooo fijn!
Demi was af en toe aan het mopperen, en om haar te laten stoppen ging Rhaantje bovenop haar kop zitten……..Malle hond!



Als mams s’morgens met Demi en Rhana uitgaat moet ik in de bench…….
Ik mag nog niet mee omdat ik me dan zeg maar niet kan concentreren op het plassen en poepen. En het is nog te ver voor mij om dat stuk te lopen!
Om te laten merken dat ik het er lang niet mee eens ben ga ik dan mijn dekbedje verkauwen. Ja lieve mensen, zo schijn ook ik een trekje van mijn tante Kiki te hebben.Volgens mij hadden de baasjes mij ook liever net als Rhana oogjes zien wassen…Maar ach….zo heeft oma weer eens wat te doen, en krijgen wij af en toe nog eens een nieuw dekbedje!


Gisteren ben ik bij de dokter geweest voor mijn laatste prikje en de rabies inenting. Ik was daar heel lief, en de dokter was dik tevreden over mijn gezondheid. Met een goed ingevuld paspoort,rabies penning en nog weer een wormkuur gingen we de kou weer in……brrrrrrrr! Nu kan ik gaan en staan waar ik wil en kunnen de baasjes op zoek naar een camping in Italië waar ze met ons drieën terecht kunnen.


Vanmorgen heb ik even lekker door de tuin geracet met een piepertje, wat was dat leuk zeg. Maar wel erg koud hoor!!!
 

Het trieste bericht dat ons deze week bereikte is het overlijden van onze overgroot oma Binny……Langs deze weg wil ik nogmaals mijn paps en mams en alle Cobby Body cairntjes in Nieuwediep sterkte wensen met dit verlies……


Veel liefs Lycka




Geen opmerkingen:

Een reactie posten