maandag 27 februari 2012

Ik kom dagen te kort....... (13-01-2011)

Hoi allemaal

Drie weken zijn er al weer voorbij sinds mijn laatste blog, en wat is er weer veel gebeurd zeg. Ik zal proberen om jullie alles te vertellen!:typing:


Oudejaarsdag hebben Rhana en ik geholpen in de keuken. s’ Avonds kregen we n.m visite van Bennie,Irene en Fransisca. Die kwamen gourmetten,dus was mams de hele dag met de voorbereidingen van het eten bezig. Wij hadden het vooral druk met: mams voor de voeten lopen, de kasten controleren, kruimels van de vloer slikken, de koelkastdeur blokkeren etc. Ik was super braaf die avond, en vond het vuurwerk totaal niet eng. Rhana wel, die brak haar bench zowat af. Ze mocht er even uit om te kalmeren. En zat bij mams op schoot te rillen als een rietje! Pas toen ze weer helemaal rustig was ging ze weer in haar bench liggen. Ik had intussen al een best stuk van mijn bullenpees opgegeten. Om 4.00 uur s’nachts gingen we eindelijk naar bed, tjonge wat een lange dag was het…..
De volgende dag heb ik nog heerlijk bij paps op de bank gelegen, ik kon mijn oogjes bijna niet open houden. En da’s niks voor mij zo midden op de dag!!!
 

Rhana en ik lagen op een avond eens heerlijk op de bank te slapen toen er ineens hele rare geluiden uit de tv kwamen. Paps zat bij ons op de bank met een raar wit ding in zijn hand waar ook geluiden uit kwamen. Af en toe kwam er een luid GVD
uit zijn mond. Rhana heeft een bloedhekel aan dat ene woord, en begint altijd vreselijk te slijmen bij paps als ie dat zegt! Hij word dan overladen met kusjes etc. Geen idee waarom ze dat doet, maar het zal wel normaal zijn………
Met dat witte ding kun je een spelletje doen op de tv, het heet Wii - Super Mario ofzoiets. Hij vindt dat geweldig, en wij kijken lekker mee met dat huppelende poppetje die zulke vreemde geluiden maakt!
 

Ik ben nu al weer 4½ maand en het tanden wisselen is begonnen, er zijn nu 3 boventandjes verdwenen waarvan we er 1 in mijn tandenpotje hebben gedaan!
Nu word ik steeds uitgescholden voor TVB-er…… (tandloze versnellings bak)
Ze doen maar, ik zit namelijk écht nergens mee!!!:shithappens:

Zoals (bijna) iedere Cairn Terrier ben ik gek op alles wat de baas drinkt.
Koffie, Jus d’Orange,Karnemelk en het iets sterkere spul! Natuurlijk mag ik
niet aan de glazen, flesjes of i.d likken, maar toch doe ik af en toe een poging…


Om te laten zien dat ik net als mijn cairn papa Bacardi ook gek op rum ben hebben ze me een STROH RUM muts op gedaan……..pfffffff !


Af en toe zijn Rhana en ik helemaal door het dolle heen, en racen we er op los, maar er zijn ook momenten dat we in een iets kleinere ruimte spelen, kijk zelf maar naar de volgende fotocollage……

Van dat spelen word ik erg moe, en de lekkerste slaapplekjes die ik heb kun je zien op de volgende foto's


Rhana en ik vinden het s ‘avonds echt heerlijk om bij paps of mams op schoot te liggen. Lekker warm toch zo samen?
 

Ik ben ook al 2 keer in de puppyklas bij AHOV geweest, dat vind ik echt super leuk. Dunja is mijn kleine cairn vriendinnetje daar, ze is nu 11 weekjes en lijkt qua kleur best op mij. Ik ga maar een klein half uurtje naar de puppyklas, want langer mag nog niet. Na het spelen val ik lekker in mijn bench in slaap.




Afgelopen week heeft mams mij een paar keer buiten de bench gelaten terwijl zij een boodschap ging doen. Wat is ze trots op mij als ik alles heel heb gelaten!
Het enige wat ik tot nu toe gedaan heb is een plantje snoeien, nou dat valt nog mee toch? Ik heb het ook veel te druk met Rhana hoor……En natuurlijk met Demi pesten! Ik heb namelijk iets nieuws ontdekt wat dat pesten betreft.

Als Demi in diepe slaap is ga ik stiekum achter haar staan en blaf 1x heel hard in haar oor.
Nou, ik weet nu hoe hoog ze kan opveren hoor…… Ze schrikt zich echt de blubber. Natuurlijk mag dit niet, maar het blijft een leuk spelletje! Gisteren probeerde ik haar koekje af te pakken. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Ze beet ineens in mijn neus. Ik piepte heel hard, en vervolgens werd ik nog uitgelachen door mams. Goed zo hoorde ik haar nog zeggen tegen die oude brompot…….pffffff! Ik heb het nog 1 keer geprobeerd,maar heb nu toch wel door dat ik het niet nog eens moet doen!

Over een aantal dagen gaan de baasjes op vakantie naar Curacao. Wij kunnen natuurlijk niet mee en gaan logeren bij de buurtjes.Daar wonen ook 2 poezenbeesten , ze heten Bikkel en Moppie.



Vorige week zijn we even op bezoek geweest. Dat ging nog niet zo super hoor, Moppie vond mij écht niet leuk en haalde een paar keer flink uit met haar pootje. Ben ik even blij dat hun nageltjes geknipt zijn………pffffff! En omdat het veel te druk is voor Demi gaat zei logeren bij onze “nicht” Storm.
  

Vandaag heeft mams nog een leuke foto’s van mij gemaakt terwijl ik op een hoefje lag te knagen……Heerlijk vind ik ze, vooral als er een heel klein beetje pindakaas in zit!
 

Zo nu zijn jullie weer op de hoogte en moeten jullie weer wachten tot na ons logeerpartijtje………


:grouphug: Lycka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten