maandag 27 februari 2012

Een vreemd wit huisje naast ons huis! (15-03-2010)

Hoi,
Toen ik zondagochtend buiten kwam stond er wel een heel vreemd wit ding naast ons huis:shock: :shock: Ik heb er eerst maar eens als een dolle tegen staan blaffen,maar hij ging niet weg:shrug: :shrug: Ik had echt geen :mouth: idee wat het was hoor. Totdat ik er vanmorgen even in mocht kijken.Eerst had ik zoiets van bekijk het maar,hier ga ik niet naar binnen.....No way! Dat vreselijke wiebelende trapje :eyes: :eyes: ....pffffff.


Het vrouwtje heeft me er toen maar ingezet en is zelf ook mee naar binnen gegaan. En raad eens........Het was helemaal geweldig(y) Er was een bed, keuken,wc,bank en nog veel meer.......


                 

Ze noemen zo'n ding een caravan,en volgens zeggen gaan we daar mee op vakantie....zal mij benieuwen hoe dat is!Ik heb in ieder geval mijn grondige inspectie weer gedaan. Daarom heet ik officieel ook Under and Over.....
 

Vorig weekend ben ik met de baasjes meegeweest naar de Martinidogshow. Dat was echt heel leuk(y)
Ik heb daar "mama" Mieke weer gezien en "oom" Kille. Kille was de mooiste cairn en mocht daarom later nog meedoen in de ere ring.Maar voordat het zover was mocht ik nog even heerlijk bij hem liggen slapen en knuffelen. Ik heb daar trouwens ook eindelijk mijn nieuwe jas gekregen......Er staan hele leuke figuurtjes op met als betekenis "Piece, Love en Happinnes" volgens zeggen zeer toepasselijk bij mijn karakter!


Afgelopen week kreeg ik foto's van mijn ½ broertje Diesel....Volgens de baasjes is dat ook zo'n knuffel kijk maar eens....


Tot zover weer het nieuws van de afgelopen tijd!

(k) Rhaantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten