maandag 27 februari 2012

Rhana's nieuwe start....... (01-11-09)

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik hier komen wonen.Mijn grote zus Demi vond het buiten erg leuk en kwispelde toen ze mij zag. Volgens mij dacht ze dat ik even op visite kwam (fout gedacht):clap: :clap: Toen we naar binnen gingen begon ze een beetje te brommen. Ik wilde natuurlijk spelen,maar zij moest eerst aan mij wennen.Natuurlijk geef ik het niet op,want ik ga iedere keer een beetje dichter bij haar liggen.Net zo lang totdat ze niet meer bromt.
Ik mag zelfs al in de buurt van haar koekjes komen!


Om 15.00 uur kwamen opa en oma op visite,die waren helemaal weg van mij!(en ik van hun) Ik heb ze even helemaal een gezichts poetsbeurt gegeven en ben toen naast oma op de bank in slaap gevallen.Na een uurtje zijn ze weer naar huis gegaan.




Van de buren heb ik een hele mand met allemaal speelgoed en lekkers gekregen,ook de baasjes en Demi werden niet vergeten!




Ook heb ik al een kaartje van de overburen gekregen.En een e-card van Suzette,Phileine,Bert en Aletta. En mijn tante Jo belde ook nog even. Ik word dus erg verwend, en iedereen is erg nieuwsgierig naar mij.



Het plassen etc. op de krant gaat al erg goed hoor,iedere keer als ik er wat produceer krijg ik een brokje:cheer: :cheer: En voor brokjes doe ik echt alles hoor:crazy: :crazy:
Ik weet al precies in welke la het lekkers zit hier, als ik die la hoor opengaan sprint ik naar de keuken.Je weet immers nooit of het nog iets schuift!

Na een grondige inspectie van mijn nieuwe huis ben ik na wat tussendoor dutjes eindelijk om 01.30 uur in mijn nieuwe bench in slaap gevallen. Om 5.30 uur heb ik keurig een plasje op de krant gedaan,en daarvoor werd ik weer beloond met een brokje.



Ik houd jullie op de hoogte van mijn belevenissen in de Prinsesseweg(y)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten