maandag 27 februari 2012

Naar de camping aan het Leekstermeer (26-04-2010)

Hallo allemaal;

Hier is dan eindelijk weer een update van de afgelopen tijd.
Wat heb ik weer veel beleefd zeg.....pffffffff(y)

We gaan sinds 1 april ieder weekend naar ons witte huisje op de camping in Leek. Demi was helemaal door het dolle heen toen we daar de 1e keer kwamen, en begon gelijk op haar rug te rollebollen. Ik wist natuurlijk niet waar ik was en heb eerst maar eens de boel verkend. En wat denken jullie wie ik daar ineens tegenkwam??? Opa en oma natuurlijk, tjonge jonge ......dat was leuk zeg. Die hebben daar ook zo'n wit huisje op wielen.


Het 1e weekend ben ik wel tig keer door de bosjes gekropen om bij oma te komen.Dat mocht eigenlijk niet,maar ik ging toch:lol: :lol: :lol:


Het baasje heeft toen samen met opa allemaal hekjes geplaatst, zodat ik er niet meer langs kon.......dachten ze:lollol: :lollol:

Het allerleukste aan de camping is dat ik daar los mag wandelen. Rennen achter balletjes etc. aan is echt geweldig. Afgelopen weekend stak er ineens een heel groot hert over, ik er natuurlijk achteraan en het baasje maar roepen......Ik heb net gedaan of ik hem niet hoorde , en dacht dus letterlijk even:thefinger: :thefinger: :thefinger: Ben en blijf natuurlijk een echte Cairn!



Afgelopen weekend heb ik voor het eerst een boottochtje gemaakt,ik vond het geweldig. Sprong zo van de wal in de boot...:sailing: :sailing: En ik had eigenlijk helemaal geen zin om er weer uit te gaan. Hopelijk gaan we komend weekend weer.....:sailing:
 




De baasjes hebben ons bankje aan Balou gegeven,en nu moeten wij het eerst doen met dat rieten geval. Ik vind hem echt geweldig......heb de halve leuning al aangevreten. Eigen schuld hoor,moet het baasje maar eerder een nieuwe maken!!Mijn bijnaam is nu "Ouwe Rietdekker"waar ze dat nu weer vandaan halen:shrug:

Ik heb trouwens meerdere bijnamen: Op de camping ben ik al heerlijk onder dat witte huisje wezen graven.....kuilen joh......Geweldig!Sindsdien noemen ze me Rhaantjes Loonbedrijf:please:

Vanaf afgelopen weekend gaat het weer wat beter tussen Demi en mij, want het vrouwtje heeft Eddy,Lowieke en Faisan van ons afgepakt!Die demente bejaarde dacht dat het haar pups waren en beschermde ze vreselijk. Ik kon er niet langs lopen of ze gromde al....tsssssss:chinrub: Ik ging haar dan vervolgens vreselijk pesten d.m.v. staartje trekken,oogjes wassen en kontje bijten:lol: :lol: Dit vonden de baasjes geen succes.......vandaar:marlinde:

Ik ben zonet naar school geweest, dat was super(y) Toen we de laan ernaar toe in reden werd ik helemaal dol. Begon als een dolle :jumping: :jumping: te jammeren van blijdschap....jammer dat het volgende week meivakantie is hoor!!!



Voor zover weer mijn belevenissen van de laatste tijd, tot een volgend Blog!

:grouphug: Rhana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten