maandag 27 februari 2012

Vakantie en andere perikelen. (26-08-2010)

Hoi allemaal;

Ik heb de laatste 2 maanden zoveel meegemaakt,dat het soms moeilijk is om alles te onthouden en op te schrijven! Toch maar een poging doen...............Waar zal ik eens beginnen:chinrub: :chinrub: :chinrub:

24 juni ben ik een grote meid geworden, volgens zeggen is dat erg vroeg voor een cairntje van 8½ maand. Ik was er zelf ook helemaal niet blij mee hoor, want ik moest zo'n vreselijk dom broekie aan...... Ik schaamde me werkelijk rot, en ben me toen maar gaan verstoppen onder het gordijn.Lekker puh!!



Op 28 juni ben ik geslaagd voor mijn E.G examen, jeetje wat was ik blij met alle aandacht die ik nadien kreeg. Ik heb zelfs een cadeautje van de baasjes gekregen omdat ik zo goed mijn best gedaan had....... Er zit
zelfs een belletje in, en die krijg ik er (jammer genoeg) met geen mogelijkheid uit! Na het examen mocht ik nog even weer door de tunnel, da's echt gaaf joh!
 



Zondag 16 juli moesten Demi en ik naar de kapper, dat was erg vermoeiend hoor. Maar het resultaat was erg mooi........Dit zijn foto's van voor en na mijn trimbeurt......


Vrijdag 23 juli moesten we al vroeg ons "bed"uit.
We gingen n.m op vakantie naar Frankrijk, en weet je wat ik zo vreemd vond??? Het witte huisje op wielen kwam ons achterna. Ik ben maar achterin de auto op de voortent gaan liggen om hem in de gaten te houden, ik snapte er werkelijk niks meer van!


De 1e camping was in Born - Luxemburg, daar was het erg leuk. We kregen daar een heerlijke kauwstaaf om op te knabbelen, nou daar ben ik maar eens lekker voor gaan liggen.......


De volgende dag gingen we naar de camping in Larochette waar "tante"Johanna ook ineens was. Samen met de baas ben ik toen voor de verandering weer eens op de foto gekomen.


Op de camping in Frankrijk had ik ook een cairn vriendje, zijn naam is Balou van Eskadale. Samen met hem maakte ik er een dolle boel van. Tsjonge wat hebben we wat beleefd: Zwemmen,rennen,wandelen en we zijn nog samen uitgebroken onder het prikkeldraad door een mega weiland in...De baasjes maar roepen, en wij maar net doen of we niks hoorden:lol: :lol:
 

We zijn ook nog een dag naar Annecy geweest, dat was ook super(y) (y) Demi,Balou en ik hebben daar ook nog even in het meer gezwommen, en dat was echt heerlijk!
 

Op een gegeven moment was ik zo moe.....dat ik op schoot in slaap viel.......
 

We zijn nu al weer 2 weken thuis en ik ben helemaal uitgerust! Deze week ben ik in mijn neus geprikt door een wel heel raar beest dat op het grasveld onder een boom scharrelde. Omdat ik natuurlijk een erg nieuwsgierige cairn ben dook ik er opaf. Dat had ik beter niet kunnen doen dus..



Zo zie je maar weer, ik leer nog iedere dag! Volgende week ben ik jarig, dan word ik al 1 jaar. De baasjes hebben mijn verjaardagscadeautje al besteld zeggen ze.......nou, het zal mij benieuwen waar ze mee aan komen!Ik laat het jullie t.z.t wel weer weten!!!!

:grouphug: :grouphug: Rhaantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten