maandag 27 februari 2012

Pirhana drukte...... (06-11-09)

 

Hallo,

Tjonge wat heb ik het druk gehad gisteren.
Eerst lekker met Demi wezen racen door de herfstbladeren,dat vonden we allebei helemaal te gek. En buiten mopperde :shouting: Demi niet eens tegen mij (y) . Daarna werd ik geborsteld,wat ik niet zo super vind. Pogingen om de borstel te vangen zodat het borstelen stopte hielpen ook niet,dan maar in het vrouwtjes handen happen!!!
Dat happen mag eigenlijk niet,maar ik vind het zooooo leuk!!Het vrouwtje noemt mij nu steeds Pirhana,waar ze dat nu weer vandaan heeft:shrug:

Bij de overburen zitten steeds van die vreemde zwart/witte vogels op het dak te kwetteren,die vind ik super eng.Vooral de geluiden die ze maken doen pijn aan mijn oortjes.

Gisteravond gingen we ineens weer in de auto weg.
Ik had geen idee waar we heen gingen,totdat we ergens binnengingen waar een wel heel bekende geur hing. Juist,we waren bij de dokter:brancard: En niet omdat ik ziek ben hoor,maar voor al weer een prikje. Ik vond de dokter helemaal super en heb hem allemaal kusjes gegeven.Omdat ik zo heel erg braaf was kreeg ik van hem een snoepje:swinging:

Daarna zijn we nog even bij de Tafeltennisvereniging van mijn baasjes geweest.Iedereen vond mij een lief /geweldig/rustig hondje.Dat was ik op dat moment ook,want ik was vreselijk moe! Wacht maar totdat ze the real (pi)Rhana zien:pacman:



Zo nu ga ik Demi weer pesten,gordijntje trekken en verder alles doen wat NIET mag.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten